czwartek, 19 czerwca 2014

Powróciłam znowu ;) Przepis- sałatka z tuńczykiem

Tak wiem, znowu mnie nie było, ale nie ważne ile razy ktoś znika, ważne że wraca ;)
Ostatni tydzień był bardzo pracowity, po wielkim powrocie do domu trzeba było zrobić wielkie pranie, 
wielkie porządki i wziąć się za siebie ;)
Ale już jestem ;) wróciłam ! 
Zamierzam nawet założyć stronę na facebooku bo tam jest mi łatwiej i szybciej coś dodawać ;)

U mnie przez cały tydzień było smacznie ;)
Zdrowe śniadania :)
Przekąski ;)

A wczoraj nawet jadłam pyszny obiad ;)
Z racja tego, iż wielbię ryby to wczoraj jadłam sałatkę z tuńczyka ;)

Przepis !
- jaden tuńczyk w sosie własnym
- 1 ogórek kiszony
- garść zielonej sałaty
- garśc rukoli
-  2 łyżki kukurydzy ;)
- 2 łyżki czerwonej fasoli ;)

Sos : 1 łyżeczka majonezu, 2 łyżki jogurtu naturalnego + czosnek i koperek posiekany.

A na słoneczne dni polecam ;)
Woda niegazowana + truskawki + cytryna :)

A wczoraj zrobiłam sobie maseczkę wieczorem na poprawę nastroju, bo niestety zbliżają się cieżkie dni i już je odczuwam ;) I polecam maseczke ! skóra jest gładka i miła w dotyku ;)

Odkryłam także ostatnio z racji swoich treningów kilka fajnych treningów ;)
Może którejś z was się przydadzą ;)
1.

2.

3. 

2 komentarze: