wtorek, 29 października 2013

Pech dnia..

.. tak jak w temacie od rana mam kiepski humor ;/ i do tego jakiegoś pecha. (ogółem bez kija nie podchodź).
Także moze od początku..Obudziłam się po 7, chociaż zajęcia zaczynam dopiero o 17, chyba jeszcze zmiana czasu na mnie nie działa.Śniadanie, a później szybkie ogarnięcie, jednak nie obeszło się bez niespodzianek - wylałam sobie fluid na spodnie < brawo dla mnie > Później odwiedziłam na szybko uczelnię, żeby podbić legitymację ale oczywiście musiał przede mną stać jakiś chłopak który sam nie wiedział co chce i zajęło mu to 30min. Zatłoczony autobus, żeby dostać się do ksero i co jest największą niespodzianką zagubiłam gdzieś swojego pendriva ;< ( to chyba mnie wkurza najbardziej ;<) niedługo to sama się zgubię..

Jedyne co mnie pociesza w tej chwili to fakt, że jutro mam przełożone zajęcia na wcześniejszą godzinę i już jutro wracam do domu po miesiącu. :) <jupi> oraz dziękuje pewnej osobie za zdjęcia na poprawę humorku;* ( jest to jedyna osoba która na uczelni nie używa telefonu - to ja się zaczynam o Ciebie martwić :))
sentymentalnie :*

A skoro już jesteśmy przy pozytywnych rzeczach.. właśnie uświadomiłam sobie, że od 2 miesięcy nie jem białego pieczywa oraz przestałam używać cukru ! .. kiedyś myślałam, że picie herbaty bez cukru jest niemożliwe xD Jestem z siebie dumna ;)

1. Moje śniadanko mniaaaaam :*

Drugie śniadanko :) tak na poprawę humorku - kapuśniaczek :)
( to chyba obecnie mój największy grzech )

A oto kilka obiecanych rzeczy, którymi miałam się pochwalić już dawno :)

Torebka - orsay. KOCHAM JĄ <3 jest mega fajna i te diamenciki <3


A to część prezentów które dostałam od moich kochanych przyjaciół :*
- teraz już mam gdzie trzymać swoje drobiazgi :)


A tymczasem idę oddać się czytaniu książki póki mam chwilkę oddechu :*

Miłego dnia :*

5 komentarzy:

  1. ojejku fluid na spodnicy kiepsko...

    dziekuje za slad u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne pudełko na biżuterie. Świetne prezenty!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też często sie ubrudzę fluidem i akurat zawsze musi się to zdarzyć 3 minuty przed wyjściem do szkoły ;/

    torba jest świetna ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te pudełeczka na biżuterie =) obserwuje =)

    OdpowiedzUsuń
  5. 7 zbóż - narobiłaś mi ochoty!!


    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń