poniedziałek, 23 grudnia 2013

23 grudnia..



Troszkę mnie tu nie było, a jutro już wigilia. W zasadzie nie będę się powtarzać czemu taki wielkie braki na moim blogu, ale wszystko jak zwykle spowodowane jest uczelnią, fitnessem, nauką i brakiem czasu na wszystko.  Od mojego ostatniego wpisu wiele się zmieniło. Znaleźliśmy lepsze i tańsze mieszkanie więc była wielka przeprowadzka... do tego wszystkiego nie przytyłam, a nawet udało mi się zrzucić kilogram wiem, że szału nie ma ale w ostatnim czasie lekko pofolgowałam tzn okazyjne picie alkoholu, ale czerwona herbata na niezatrzymywanie wody w organizmie zawsze jest pod kontrolą. I ostatnio udało mi się spotkać z moją przyjaciółką, którą nie widziałam się dwa lata.. bardzo mi tego brakowało :*
W chwili obecnej mam troszkę wolnego bo właśnie skończyłam tradycyjnie ubierać choinkę i młodsze rodzeństwo nie zajmuje mi komputera więc korzystam. Święta, Święta i po święta a zamieszania przy tym wszystkim mega. Zaraz po świętach czeka mnie dużo nauki, więc życze sobie wytrwałości, oby wszystko zdać w zerowym terminie i mieć spokój w ferie.

A z racji tego iż dzisiaj jest 23 to mija właśnie 4 lata i 9 miesięcy z moim miśkiem. :* 
Kocham Cię bardzo :*

Moja laba wolnego właśnie się skończyła, kuchnia wzywa. Po świętach dodam dużo, dużo notek :*

Pozdrawiam serdecznie moją Roksi z którą właśnie pisze :*
I sto latek dla dzisiejszej solenizantki.. Karolciu spełnienia marzeń ;* <3

Obiecuję poprawę co do nowych notek na blogu. 
A teraz wszystkim którzy to czytają 
życzę
 Zdrowych, Wesołych i Spokojnych Świąt ;*

1 komentarz: