czwartek, 2 stycznia 2014

w tym nowym roku ;)

Życzę wam w tym nowym roku, dużo serdeczności i miłości a tym, którzy postawili sobie cele w tym nowym roku życzę dużo wytrwałości.. Oby ten nowy rok był lepszy od poprzedniego :*

Miałam częściej tu zaglądać i znowu Świąteczny czas pochłonął mnie w całości. Ale to właśnie jest jedno z moich noworocznych postanowień na ten rok, więc teraz będzie szał w nowych postach.

Niedawno wstałam, musiałam odespać sylwestra, którego spędziłam na domówce z osobami najbliższymi memu sercu i z tego miejsca chciałam im serdecznie podziękować. Dzisiaj mamy już drugi styczeń i zanim człowiek się obejrzy a tu już będzie połowa miesiąca a potem ferie. Moje noworoczne postanowienia ? jest ich troszkę, ale do takich najważniejszych zaliczam :
* zrzucenie jeszcze 10 kg albo nawet więcej jeśli się da do końca lutego :)
* zacznę się hamować w przeklinaniu jak się zdenerwuje :)
* w tym 2014 będę bardziej zorganizowana ;)
* przez styczeń codziennie przed śniadaniem będę wypijała szklankę wody z cytryną :)

^^ to są takie najważniejsze z tych najważniejszych, jestem ciekawa czy jeszcze ktoś robi sobie
w sylwestra takie postanowienia ? czy tylko ja jestem taka specjalna ;)

Ostrą walkę z kg zaczynam znowu od dziś a bardziej od teraz,
jeżeli jest jakaś osoba, która też się odchudza to dawać znać, zawsze w grupie lepiej :)


Za pięć dni zaczynam swoją sesję więc zaraz zmykam na śniadanie i uczyć się dalej. 
Życzę sobie w tym nowym roku wytrwałości w dążeniu do wymarzonego celu i determinacji w nauce, żeby zdać tą sesję w styczniu i mieć święty spokój w lutym. :*

- gratuluję serdecznie zaręczyn mojej kochanej Karolci ;*, wytrwałości dla was ;*


1 komentarz:

  1. Dziękuję za życzenia :* Trzymam za Ciebie kciuki podczas sesji, mam nadzieje, ze uda Ci się wszystko zaliczyć w pierwszym terminie i że w lutym będziesz odpoczywała w domu ! ;*
    Ja też mam nadzieje, ze swoją sesję zalicze od razu :)
    Trzymam za Cibie kciuki, zebyś wszystkie swoje postanowienia noworoczne zrealizowała, życzę Ci wytrwalości w dążeniu do celu słonko! :*
    i pamiętaj że w chwili zwątpienia masz mnie! <3
    Twoja K. <3

    OdpowiedzUsuń