środa, 8 stycznia 2014

3.


Tak jak w opisie, nastrój dzisiaj dość ponury. Długie zajęcia ;/ nienawidzę siedzieć w szkole od 8 do 17 ;/ chwilami to czuje sie jakbym studiowała zaocznie, albo wieczorowo. Do tego masakrycznie boli mnie głowa a tu jeszcze stos notatek czeka na mnie w związku z jutrzejszym zaliczeniem, ale dam radę ;) muszę walczyć ze swoim leniem.

Dzisiaj chciałam wam napisać o mojej motywacji do ćwiczeń.
Dlaczego ćwiczę ?
- bo sprawia mi to wielką przyjemność
- bo świetnie się przez to czuje
- bo z każdym kolejnym ćwiczeniem mam lepszą kondycję
- bo super się przy tym bawię
- bo endorfiny przy tym szaleją i staje się szczęśliwsza
- bo mega mnie to motywuje do dalszej walki ze zbędnymi kilogramami


Smakołyki dnia :)

Śniadanie - szklanka mleka + garść musli (orzechy, rodzynki) + 2 łyżki otręb
i płatków owsianych+ garść błonnika
II śniadanie - jogurt naturalny
Obiad - sałatka z tuńczyka ( brązowy ryż + tuńczyk w zalewie + kukurydza i łyżka jogurtu naturalnego)
Podwieczorek - jabłko
Kolacja - 100g serka wiejskiego + 1 pomidor i dwie kromki chleba orkiszowego

BILANS :
- 20 min spacer ;)
-30 brzuszków skośnych
-30 brzuszków
-30 przysiadów
- 30 nożyc

A teraz zabieram się za naukę i zieloną herbatkę.
Miłego wieczoru kochane ;*

7 komentarzy:

  1. 3maj tak dalej, malutko jesz ale ja jem czasem podobnie;p;p więc nie będę się mądrzyć;p;p Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuje ;) może i jem mało, ale naprawdę się najadam do syta ;)

      Usuń
  2. Moja motywacja jest bardzo podobna do Twojej :-) również uwielbiam ćwiczyć, sprawia mi tą wielką radość i dobre samopoczucie.
    Dużo motywacji i wytrwałości....!
    ____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuje ;* ćwiczenia są najlepsze ever ;)!

      Usuń
  3. Sałatka musiała być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam ją, a do tego jest taka prosta w przygotowaniu i pożywna ;)

      Usuń
  4. jak ja bym chciała mieć taką motywację do ćwiczeń jak TY ! <3
    Pamiętaj, ze ja zawsze będę Cię wspierać we wszystkim co robisz! :*

    OdpowiedzUsuń