piątek, 15 listopada 2013

piąteczek - 15

I mamy dzisiaj już piątek 15 listopada, a dopiero co był 1 ...
Masakrycznie szybko ten czas mija.. :) jeszcze trochę a będzie Mikołaj, potem święta i nowy rok.

Dzisiejszy dzień u mnie bez rewelacji :) Wszystko idzie do przodu, rano małe zakupy z mamą, potem pyszny obiadek, troche ćwiczeń, komp i zaraz mykam na Pierwszą miłość.
Niestety żadnych zdjęc z dzisiaj nie posiadam za to jutro coś nowego wstawię.
A jutro ? jutro zakuuuupy <3 kocham to ! Mam nadzieje, że zakupię kurtkę na zime, bo zima tuż tuż a ja będe marznąć. 

Polecacie jakieś fajne bluzeczki na fitness ? 
bo od poniedziałku ostro zaczynam fitness odchudzanie :D

A dziś wielkie podziękowania dla mojej kochanej kuzyneczki Roksi :*
cały dzień ją dzisiaj męcze jak nie przez telefon to na face, ale na prawdę jest dla mnie mega motywacją. Dziewczyna zrobiła coś niesamowitego - schudła 56 kg :) uważam, że sama powinna założyc bloga i doradzać ludziom. 
Jest chudziutka jak kruszynka i do tego śliczna :*
Dziękuje Ci za wszystko :* mam nadzieję, że chociaż po części bede mogła Ci dorównać :)

Bilans dnia :
- 300 kcal rowerek stacjonarny
- plank 2 min
- nożyce 40
- przysiady 40
- brzuski 40
- brzuszki skośne 60


A teraz troszkę motywacji :)





1 komentarz:

  1. dziękuję za odwiedziny! fajne topy na fitness są z nike, ja osobiście mam i polecam! buziaki!
    www.swaggie.com.pl

    OdpowiedzUsuń