piątek, 8 listopada 2013

Piąteczek :)

Cześć wszystkim :**

Dzisiaj mamy już piąteczek, w zasadzie od wczoraj mam już wolne na uczelni, ale piątek to jednak piątek. Człowiek wstaje odprężony, nie mysli że zaraz musi wychodzić i robić na szybko tysiąc rzeczy od razu.
Od rana chodziłam po mieście. Najpierw załatwienie spraw związanych z fitnessem, później wypad do Biblioteki ( i tu dzięki jednemu chłopakowi zrozumiałam jak się tam odnaleźć, jak to mu powiedziałam : jest niezastąpiony). A po 14 razem z koleżanką jadłyśmy warzywa z ryżem pychotka ;). Niedawno skończyłam sprzątać mieszkanie. Niedługo przyjeżdża do mnie Miesiek, więc w weekend jestem nieosiągalna.. Weekend= szaleństwo zakupowe ;)
Wracając do fitnessu jesteśmy zapisane = zaczynamy 18 :) ( 1godz. siłowni, power bar, zumba, atak na brzuch, szok trenningowy, Mix, BUB, Step, Body ball ) jesteśmy z koleżanką mega podjarane tym Fitnessem <3

Wczoraj ? nie miałam siły nic pisać.. złapałam mega doła, ale dziękuje Mojej Zwampirzonej za wsparcie :* Jesteś najlepsza ever <3 i dzięki Tobie się ogarnęłam ! :*

A tu taka demotka z neta, która sprawia, że uśmiecham się do monitora :)


A tutaj zdjęcie moich ciężkich książek, które niosłam przez godzine ;) wyrobie sobie mięśnie :)

Moje wczorajsze zakupy z HEBE <3 [ recenzja w przyszłym tygodniu ]



1. Odżywka Eveline 8in1 (uwielbiam )
2. Odżywka Gliss Kur ( mam ją pierwszy raz zobaczymy czy zda egzamin na moich końcówkach)
3. Mleczko kosmetyczne Melisa
4. Tusz z essence WYDŁUŻAJĄCO - POGRUBIAJĄCY
5. Joanna Peeling Malinowy <3 uwielbiam
6. Szminka różowo - fuksjowa ;)
7. Dwa cienie błyszczące z Blush <3

Bilans z wczoraj :                                                                      Bilans z dziś :

- 20min spacer po mieście                                                  - 1 godzinny spacer po mieście
- 35 brzuszków                                                                  - 80 brzuszków
-35 przysiadów                                                                  - 80 przysiadów
- 60 brzuszków skośnych                                                   - 120 brzuszków skośnych
- abs i ćwiczenia 
- Mija 5 dzień diety :)
A teraz zabieram się za ogarnięcie książek i notatek póki nie ma Miśka :)
Udanego dłuuuugiego weekendu :*

Przy okazji zapraszam na rozdanie do 
http://tylepieknailekobiet.blogspot.com  <3

 

2 komentarze:

  1. Ciekawi mnie ten malinowy peeling z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywka z Eveline to cud na moje paznokcie! Baw się dobrze z facetem, udanego weekendu:)
    Wrzucę do obserwowanych, będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń